PĀRDOŠANAS PIEDĀVĀJUMS / OFERTE
PUBLISKĀ PAKALPOJUMA SNIEGŠANAS LĪGUMS
Labots 2025. gada 05. augustā


Šis publiskais pakalpojuma sniegšanas līgums (turpmāk — Līgums) nosaka attiecības starp INTDEV ACADEMY LIMITED (reģ.nr. 3098367) (turpmāk — Pakalpojuma sniedzējs) un jebkuru fizisku personu, kura vēlas izmantot Pakalpojuma sniedzēja pakalpojumus (turpmāk — Klients), kopā turpmāk — Puses.


TERMINI UN DEFINĪCIJAS
Pakalpojuma sniedzējs —  INTDEV ACADEMY LIMITED (reģ.nr. 3098367)
Klients — rīcībspējīga fiziska persona, t.i., persona, kas sasniegusi 18 gadu vecumu vai persona, kura ir ieguvusi rīcībspēju saskaņā ar likumdošanu, vai nepilngadīga persona no 14 līdz 18 gadiem, kura darbojas ar viņas likumisko pārstāvju (vecāku, adoptētāju, aizbildņu) rakstisku piekrišanu;
Tīmekļa vietne — oficiālā Pakalpojuma sniedzēja interneta vietne smartwill.lv;
Pakalpojumi — piekļuve „Smartwill“ piedāvātajam papildus izglītības kursam „Intelekta Kung fu“. Kurss paredzēts bērniem vecumā no 9 līdz 15 gadiem attālināto nodarbību veidā ar pasniedzēju;
Pasniedzējs — kvalificēts speciālists ar augstāko izglītību, kas ir izgājis SMARTWILL metodes apmācības;
Nodarbību grafiks — nodarbību saraksts, ko nosaka Pakalpojuma sniedzējs pēc abpusējas vienošanās ar Klientu;
Izmēģinājuma nodarbība — bezmaksas izmēģinājuma nodarbība, kas tiek piedāvāta Pakalpojuma sniedzēja līguma periodā vai neperedzētas pasniedzēja maiņas gadījumā;
Pakalpojumu piedāvājums — ietver dažādu nodarbību daudzumu un ilgumu, pakalpojumu piedāvājumu nosacījumi un apraksts ir pieejams vietnē smartwill.lv.


1. LĪGUMA PRIEKŠMETS
1.1. Šis Līgums ir publisks līgums, saskaņā ar kuru Pakalpojuma sniedzējs apņemas nodrošināt piekļuvi SMARTWILL tiešsaistes izglītības kursam neierobežotam klientu skaitam.
1.2. Līgums ir publicēts interneta vietnē https://smartwill.lv
1.3. Līgums tiek noslēgts, pieņemot visus tā noteikumus bez izņēmumiem vai atrunām.
Līgums tiek uzskatīts par noslēgtu brīdī, kad Klients labprātīgi piekrīt to noslēgt - veic pilnu vai daļēju maksājumu, kas tiek piedāvāts un saskaņots ar Pakalpojuma sniedzēja administrāciju.
Maksājums ir līguma noteikumu pieņemšana ir apliecinājums tam, ka Klients saprot savu rīcību, Līguma nosacījumus, un ka klients netiek maldināts, piespiests vai apdraudēts.
1.4. Pēc Līguma noslēgšanas un tā izpildes laikā, saziņa ar Klientu notiek caur viņa pieteikuma anketā norādīto e-pasta adresi un telefona numuru.
1.5. Šī Līguma noslēgšanai nav nepieciešams Pušu paraksts.
1.6. Pakalpojuma sniedzējam ir tiesības vienpusēji grozīt šo Līgumu, publicējot jauno redakciju vai atsevišķas tā punktus vietnē. Par būtiskām izmaiņām Klienti tiek informēti. Grozījumi neattiecas uz sākotnēji slēgtā līguma vienošanos par Pakalpojuma izmaksām.


2. PAKALPOJUMU SNIEGŠANAS KĀRTĪBA
2.1. Pakalpojuma sniedzējs sniedz Pakalpojumus saskaņā ar Līgumu tikai tad, ja Klients izpilda maksājuma pienākumu par Pakalpojumiem, kā noteikts Līguma 3. nodaļā. Nodarbību skaits saskaņā ar Līgumu ir atkarīgs no Klienta apmaksāto nodarbību skaita.
2.2. Lai sniegtu Pakalpojumus saskaņā ar Līgumu, Pakalpojuma sniedzējam ir tiesības piesaistīt trešās personas ar atbilstošu izglītības kvalifikāciju (turpmāk — Pasniedzēji).
2.3. Pirms Pakalpojuma apmaksas Pakalpojuma sniedzējs:
2.3.2. Nodrošina Klientam bezmaksas izmēģinājuma nodarbību grupā ar Pasniedzēju, kuras ilgums ir 40 (četrdesmit) minūtes, lai Klients izvērtētu Pakalpojuma kvalitāti. Papildus bezmaksas izmēģinājuma nodarbība pēc Klienta pieprasījuma var tikt nodrošināta arī neparedzētas Pasniedzēja maiņas gadījumā.
2.3.3. Saskaņo nodarbību grafiku ar Klientu.
Nodarbību grafiks tiek piedāvāts, ņemot vērā Klienta iespējas un Pasniedzēju pieejamību. Izvēlētais grafiks tiek rezervēts 3 (trīs) dienas no grafika izvēles dienas (ja nav panākta cita vienošanās).
Ja minētajā termiņā Klients neizpilda maksājuma saistības saskaņā ar Līguma 3. nodaļu, saskaņotais nodarbību grafiks tiek automātiski anulēts.
Nodarbību grafiks tiek rezervēts bez iepriekšējas apmaksas tikai, ja līdz nodarbību sākumam ir atlikušas ne mazāk kā 2 (divas) nedēļas.
2.4. Vienas grupas nodarbības ilgums ir 40 (četrdesmit) minūtes.
2.5. Pakalpojumi tiek sniegti attālināti, izmantojot internetu un programmatūru, kas nodrošina skaņas un attēla savienojumu starp Klientu un Pakalpojuma sniedzēju (ZOOM).
2.6. Klients piekrīt, ka visas nodarbības tiks ierakstītas kvalitātes kontroles nolūkos un nosūtītas pārējo Klientu bērniem nodarbību kavējuma gadījumā.
2.6.1. Klients nodrošina, ka saņemtie kavēto nodarbību videoieraksti netiks publiskoti vai izmantoti lebkādos citos nolūkos.
2.7. Pasniedzējs, nosaka nodarbību kārtību, balstoties uz paredzēto mācību programmu un veic tās koriģēšanu, pielāgojot Klienta vajadzībām.
2.8. Pakalpojuma sniedzējam ir tiesības pēc savas iniciatīvas mainīt Pasniedzēju attaisnojošu iemeslu dēļ (piemēram, Pasniedzēja īslaicīga darba nespēja, studiju sesijas laiks, ģimenes apstākļi un citi pamatoti iemesli), par to informējot Klientu saskaņā ar Līguma 6. nodaļu.
2.9. Pakalpojuma sniedzējam ir tiesības atcelt nodarbību attaisnojošu iemeslu dēļ (piemēram, Pasniedzēja īslaicīga darba nespēja, sesijas laiks, ģimenes apstākļi un citi pamatoti iemesli), par to informējot Klientu saskaņā ar Līguma 6. nodaļu.
2.10. Pakalpojums tiek uzskatīts par pienācīgi izpildītu, ja 1 (vienas) stundas laikā no nodarbības sākuma Klients nav informējis Pakalpojuma sniedzēju par to, ka nodarbība nav notikusi (saskaņā ar Līguma 6. nodaļas 4.1. punktu).
2.11. Pakalpojuma sniedzējam ir tiesības ierobežot Pakalpojumu sniegšanu (pārtraukt to uz noteiktu laiku), ja Klients nav veicis maksājumu pēc norādītā termiņa, neizpildot Līguma nosacījumus (piemēram, ja Klients ļaunprātīgi neapmaksā Pakalpojumus vai pārkāpj šī Līguma nosacījumus).

3. PAKALPOJUMU CENA UN MAKSĀJUMU KĀRTĪBA
3.1. Pakalpojumu cena un pieejamie maksājumu veidi ir publicēti Pakalpojuma sniedzēja mājaslapā: https://smartwill.online/payment
3.2. Pakalpojumu apmaksa tiek veikta 100% priekšapmaksas kārtībā.
3.3. Pakalpojuma sniedzējs nodrošina Klientam vienu bezmaksas izmēģinājuma nodarbību.
3.4. Pakalpojuma sniedzējam ir tiesības vienpusēji mainīt Pakalpojumu cenu, publicējot informāciju Pakalpojuma sniedzēja oficiālajā mājaslapā https://smartwill.online/payment, un informējot Klientu par cenu izmaiņām ne vēlāk kā 3 (trīs) kalendārās dienas pirms plānotās cenu izmaiņu spēkā stāšanās dienas, nosūtot elektronisku ziņojumu. Pakalpojuma izmaksas, kas panāktas iepriekšējā vienošanās, Klientam paliek nemainīgas.
3.5. Klients apņemas apmaksāt izvēlēto Pakalpojumu 3 (trīs) kalendāro dienu laikā no maksājuma saites saņemšanas dienas savā pieteikuma formā reģitrētajā e-pasta adresē.
3.6. Pakalpojuma apmaksas laiks ir brīdis, kad maksājums tiek ieskaitīts Pakalpojuma sniedzēja norēķinu kontā.
3.7. Klients pats ir atbildīgs par savu maksājumu pareizību un sedz visas izmaksas, kas saistītas ar Pakalpojumu apmaksu (bankas komisijas maksa, trešo pušu pakalpojumi utt.).
3.8. Saskaņā ar atsevišķu vienošanos Klientam ir tiesības apmaksāt Pakalpojumu daļās.
3.9. Informāciju par Pakalpojuma apmaksas daļās noteikumiem Klients saņem pēc pieprasījuma - pa telefonu.
3.10. Veicot pirmo maksājuma daļu, Klients piekrīt apmaksas daļu noteikumiem, ar kuriem ir iepazinies telefoniski vai e-pastā, un apņemas tos ievērot.
4. NODARBĪBU PĀRPLĀNOŠANAS UN ATCELŠANAS KĀRTĪBA. IZLAISTĀS NODARBĪBAS
4.1. Nodarbību pārcelšana un atcelšana Klienta iniciatīvas gadījumā
4.1.1. Klients, saskaņojot atsevišķi, var atcelt nodarbību attaisnojošu vai neatliekamu apstākļu dēļ, par to savlaicīgi informējot Pakalpojuma sniedzēju. Pakalpojuma sniedzējs var izvērtēt pārcelšanas iespējas un par tām informēt Klientu, taču nevar garantēt izlaistās nodarbības atstrādi.
Izlaistās nodarbības gadījumā, Pakalpojuma sniedzējs nosūta Klientam izlaistās nodarbības video ierakstu.
Attaisnojoši iemesli ietver: ilgstošu slimību ar ārsta zīmi, slima ģimenes locekļa aprūpi, neparedzētas ģimenes situācijas un citus iemeslus, kurus Pakalpojumu sniedzējs atzīst par pamatotiem.
4.1.2. Pārcelšanas vai atcelšanas gadījumā Klientam jāinformē Pakalpojumu sniedzējs saskaņā ar Līguma 6. nodaļā noteikto kārtību.
4.2. Nodarbību pārcelšana un atcelšana Pasniedzēja iniciatīvas gadījumā
4.2.1. Pasniedzējam ir tiesības pārcelt vai atcelt nodarbības attaisnojošu vai neatliekamu apstākļu dēļ, par to iepriekš informējot Klientu saskaņā ar Līguma 6. nodaļas kārtību.
4.2.2. Ja Pasniedzējs ir iekavājies nodarbību 5 (piecas) un vairāk minūtes no nodarbības sākuma laika, Klientam ir nekavējoties jāsazinās ar Pakalpojumu sniedzēju pēc Līguma 6. Nodaļā norādītās kārtības.
4.2.3. Ja Klients uzskata, ka Pasniedzējs pārāk bieži pārcēl vai atceļ nodarbības, Klientam ir tiesības vērsties pie Pakalpojuma sniedzēja ar prasību mainīt Pasniedzēju.
4.2.4. Nodarbības, kas nenotiek Pasniedzēja vainas dēļ, tiek pārceltas uz nākamo nedēļu/reizi pēc esošā grafika, saglabājot 100 % no Klienta samaksas. Klients šajā gadījumā nezaudē iegādāto nodarbību skaitu.
4.3. Neierašanās nodarbībā
4.3.1. Ja Klients nav pieslēdzies nodarbībai norunātajā laikā, Pasniedzējs, pēc iespējas, mēģina sazināties ar Klientu. Saziņas mēģinājumi notiek ne ilgāk kā 5 (piecas) minūtes no nodarbības sākuma laika. Ja Klients nepieslēdzas noteiktajā laikā, nodarbība zaudē spēku un samaksa netiek atgriezta. Ja Klients pieslēdzas ar kavēšanos, nodarbība kavētājam paliek īsāka atbilstoši atlikušajam laikam.
4.4. Pakalpojuma sniedzējs neatbild par to, ka Klients nesaņem Pakalpojumu tehnisku iemeslu vai programmatūras trūkuma dēļ no Klienta puses.


5. PAKALPOJUMU SNIEGŠANAS PĀRTRAUKŠANA. LĪGUMA IZBEIGŠANA
5.1. Pakalpojuma iepauzēšana Klienta iniciatīvas gadījumā
5.1.1. Klientam ir tiesības paņemt pauzi apmācību laikā, zaudējot esošo nodarbību grafiku:
  • tikai pēc vismaz viena nodarbību līmeņa pabeigšanas (pabeidzot 12, 24 vai 36 ZOOM nodarbības jeb 3, 6 vai 9 mēnešu apmācības);
  • informējot Pakalpojumu sniedzēju ne vēlāk kā 24 stundas pirms nākamā līmeņa nodarbību sākuma;
5.1.2. Pauzes gadījumā nauda netiek atmaksāta, bet tiek saglabāta pilnā apmērā līdz nodarbību atsākšanai. Nodarbības jāatsāk ne vēlāk kā 180 kalendāro dienu laikā. Ja 180 kalendāro dienu laikā nodarbības netiek atsāktas, tad iemaksātā nauda zaudē spēku.
Ja Klients vēlas saņemt naudas atmaksu par neizmantotām nodarbībām, viņam jāatsakās no Līguma balstoties uz 5.3.punktā norādīto kārtību.
Nodarbību atsākšanas gadījumā tiek saskaņots jauns nodarbību grafiks.
Ja Klients vēlas atmaksu, viņam jāatsakās no Līguma saskaņā ar 5.3.punktu.
5.1.3. Klientam ir tiesības pārtraukt nodarbības, ja Pakalpojumu sniedzējs maina Pasniedzēju saskaņā ar Līguma 2.7 punktu. Šādā gadījumā nauda paliek kontā līdz nodarbību atsākšanai ar iepriekšējo Pasniedzēju.
5.2. Pakalpojumu pārtraukšana Pakalpojumu sniedzēja iniciatīvas gadījumā
5.2.1. Pakalpojumu sniedzējam ir tiesības pārtraukt pakalpojumu sniegšanu Ziemassvētkos, Jaunajā gadā un citās valsts svētku dienās, par to iepriekš elektroniski paziņojot Klientam saskaņā ar Līguma 6. Punktu. Šajā gadījumā nodarbību skaits netiek zaudēts, bet pārcelts uz nākamo reizi.
5.3. Līguma izbeigšana Klienta iniciatīvas gadījumā
5.3.1. Naudas atmaksu par neizmantotām nodarbībām var pieprasīt, ja kopš Pakalpojuma sākuma (no prmās kursa nodarbības sākuma datuma) nav pagājis vairāk par 30 kalendārām dienām. Šajā gadījumā Klientam ir tiesības saņemt atmaksu par faktiski apmaksātajām bet neapmeklētajām nodarbībām.
5.3.2. Ja Klients atteiksies no Līguma vēlāk nekā pēc viena mēneša (30 kalendārām dienām) no Pakalpojuma sniegšanas sākuma (pirmā kursa nodarbības sākuma datuma), Klientam nav tiesību uz apmaksātā Pakalpojuma vērtības atmaksu.
5.3.3. Neizmantotā Pakalpojuma vērtība tiek atmaksāta, ja pagājušas vairāk nekā viena mēneša (30 kalendāro dienu) no Pakalpojuma sniegšanas sākuma (pirmā kursa nodarbības datuma), tikai tad, ja Pakalpojuma sniedzējam nav iespēju izpildīt ar apmaksu apstiprināto līgumu (nav piemērots Pakalpojuma sniegšanas grafiks Klientam un citi iemesli, kas neļauj sniegt pakalpojumu). Šajā gadījumā Klientam tiek atmaksāta summa – neizmantoto nodarbību vērtība ar atlaidi (ja apmaksa veikta saskaņā ar spēkā esošajām atlaidēm).
5.4. Savlaicīga vietas rezervēšana – avansa maksājums
5.4.1. Klientam ir tiesības iepriekš rezervēt vietu vēlamajā Pakalpojuma sniegšanas grupā, veicot avansa maksājumu.
5.4.2. Avansa maksājuma apmērs tiek saskaņots ar katru Klientu atsevišķi, taču tā apmēram jābūt ne mazākam par 50 (piecdesmit) eiro.
5.4.3. Pēc avansa maksājuma saņemšanas Pakalpojuma sniedzējs izvēlas piemērotu Pakalpojuma sniegšanas grafiku Klientam un vienojas par nākamā kontakta datumu. Kad iestājas kontakta termiņš, Pakalpojuma sniedzējam jāsaņem saziņa ar Klientu, jāapstiprina iepriekš rezervētais grafiks un jāvienojas par nākamā maksājuma veidu un termiņu.
5.4.4. Ja Klients pēc avansa maksājuma veikšanas nolemj atteikties no Pakalpojuma sniegšanas, avansa maksājums netiek atmaksāts, ja nav bijusi vienošanās par (precīzu) avansa maksājuma atgriešanas datumu telefona sarunā un/vai Klienta reģistrētajā e-pastā.
5.4.5. Avansa maksājums tiek atmaksāts Klientam tikai tad, ja Pakalpojuma sniedzējam nav iespēju izpildīt ar avansa maksājumu apstiprināto līgumu.
6. ZIŅOJUMU SNIEGŠANAS KĀRTĪBA
6.1. Pakalpojuma sniedzējs telefoniski, reģistrācijas laikā norādītajā e-pastā vai caur „Whatsapp” aplikāciju informē Klientu par:
  • Nodarbību pārcelšanu vai atcelšanu;
  • Nodarbību ilguma izmaiņām;
  • Pasniedzēju maiņu;
  • Līguma izbeigšanu;
  • Citiem gadījumiem.
6.2. Klients informē Pakalpojuma sniedzēju / Pasniedzēju pa vietnē norādīto tālruni, e-pastu, citos Klientam nosūtītos vēstulēs minētos tālruņa numuros vai „WhatsApp” aplikācijā par:
  • Nodarbību turpināšanu;
  • Nodarbību pārtraukšanu;
  • Citiem gadījumiem.


7. CITI NOTEIKUMI
7.1. Pakalpojuma sniedzējs nodod vienādu nodarbību programma visiem Pasniedzējiem, taču Pasniedzējam ir tiesības pielāgot mācību metodes un formātu katram Klienta bērnam individuāli. Izpildot šo līgumu, Pakalpojuma sniedzējs neizsniedz dokumentus, kas apliecina Klienta matemātikas zināšanu līmeni, taču izsniedz diplomu par sekmīgu "Intelekta Kung fu” kursa pabeigšanu.
7.2. Par līguma saistību nepildīšanu vai nepienācīgu izpildi puses atbild saskaņā ar līguma noteikumiem un Latvijas Republikas likumiem.
7.3. Puses nav atbildīgas par pilnīgu vai daļēju līguma saistību nepildīšanu, jaiestājas neuzvaramas varas (force majeure) apstākļi, piemēram: plūdu, ugunsgrēka, citu dabas katastrofu, kara darbību, valsts varas institūciju lēmumu vai līdzīgu notikumu dēļ. Šādu apstākļu esamību un ilgumu apliecina pilnvarotās institūcijas.
7.4. Visi strīdi un domstarpības starp līguma pusēm risināmas sarunu ceļā. Priekštiesas strīdu risināšana prasību iesniegšanas kārtībā ir obligāta pusēm. Ja sarunās nevar vienoties, strīdu risina tiesā pēc Pakalpojuma sniedzēja atrašanās vietas, piemērojot attiecīgās valsts tiesību normas.


8. VISPĀRĪGIE NOTEIKUMI
8.1. Šie noteikumi ir rakstisks dokuments, kas tiek uzskatīts par līgumu starp Pakalpojuma sniedzēju un Klientu par Vietnes lietošanu, kā arī noteikumi, kuriem jāpakļaujas visiem Klientiem, kas apmeklē un/vai izmanto Vietnes pakalpojumus, tostarp nereģistrētie Lietotāji (turpmāk kopīgi saukti par Noteikumiem).
8.2. Šajos noteikumos:
8.2.1. „Vietnes lietošana” nozīmē visu darbību veikšanu pēc Klienta pieslēgšanās Vietnei elektroniskajos tīklos, tostarp, bet ne tikai, lietojot interneta pārlūkprogrammu (Internet Explorer, Firefox, Opera u.c.);
8.2.2. „Pakalpojumi” nozīmē visas Klienta darbības, ko viņš var veikt Vietnē, tostarp pārlūkošanu (vietnes satura skatīšana, lasīšana utt.).
8.4. Klients jebkādā veidā un formā, lietojot Vietni un/vai Pakalpojumus, beznosacījumu un neatceļami apņemas ievērot visus šo Noteikumu prasības. Ja Lietotājs nepiekrīt beznosacījumu un neatceļamai saistībai ievērot visus Noteikumus, viņš zaudē tiesības lietot Vietni un/vai Pakalpojumus.


9. LIETOTĀJU REĢISTRĀCIJA UN PERSONAS DATU AIZSARDZĪBA
9.1. Izņemot 8.2. punktā minēto gadījumu, pilnvērtīga piekļuve Vietnei un Pakalpojumiem iespējama tikai pēc reģistrācijas vietnē. Reģistrācija notiek, spiežot uz aktīvās saites „Pieslēgties”, pēc tam izvēloties „Reģistrēties” un ievadot e-pasta adresi un kontakttelefonu.
9.2. Veicot reģistrāciju un atzīmējot, ka ir iepazinies un piekrīt Noteikumiem, Lietotājs apstiprina, ka:
9.2.1. rūpīgi izlasījis Noteikumus, tos saprot un brīvi piekrīt to ievērošanai;
9.2.2. sniegtie dati ir pareizi, precīzi un pilnīgi. Mainot datus, Klientam jāsniedz tikai pareiza informācija. Uzņēmums rīkosies, balstoties uz pieņēmumu, ka sniegtie dati ir pareizi. Par zaudējumiem, kas radušies no nepareizas informācijas sniegšanas, atbild Klients;
9.2.3. nekavējoties informēs par izmaiņām reģistrācijas laikā norādītajos datos;
9.2.4. ir rīcībspējīga fiziska persona (vai ieguvusi vecāku vai aizbildņu piekrišanu) un reģistrācijas laikā nav alkohola vai narkotisko vielu ietekmē;
9.2.5. piekrīt, ka uzņēmums apstrādā Klienta personas datus un izmanto tos Noteikumu, Pakalpojumu sniegšanas, tiešās mārketinga (ja saņemta atsevišķa piekrišana), statistikas un citiem mērķiem. Personas datu aizsardzības principi un kārtība aprakstīta uzņēmuma privātuma politikā, kas ir šo Noteikumu neatņemama sastāvdaļa.
9.3. Lietotājam ir stingri aizliegts izmantot citu personu identitāti, norādot svešu vārdu, uzvārdu vai citus datus. Par šādu prasību neievērošanu Pakalpojuma sniedzējs var nekavējoties un bez brīdinājuma liegt piekļuvi Pakalpojumiem. Ja ir pamats domāt, ka Klients ar savām darbībām ir radījis vai varētu radīt kaitējumu Pakalpojuma sniedzējam, trešajām personām vai sabiedrības interesēm, uzņēmumam ir tiesības nodot datus kompetentajām valsts institūcijām.
9.4. Kleints pilnībā apņemas nodrošināt datu konfidencialitāti un nesniegt tos trešajām personām, kā arī nodrošināt, ka neviena trešā persona nevar izmantot datus, lai piekļūtu Vietnei, Pakalpojumiem vai citiem informācijai, kas saistīta ar Pakalpojuma sniedzēju. Lietotājs atbild par jebkādām trešo personu darbībām, ja tās veiktas, izmantojot Klienta datus.
9.5. Lietotājs piekrīt, ka tikai viņš pats, nevis Pakalpojuma sniedzējs, atbild par datu drošību, kas nepieciešami piekļuvei Vietnei un Pakalpojumiem.
9.6. Personas datu aizsardzības noteikumi ir ietverti zemāk pievienotajā privātuma politikā. Klients, lietojot Vietni un/vai Pakalpojumus, pilnībā piekrīt šīs politikas noteikumiem.


10. Priekšlaicīga nodarbību iegāde
Priekšlaicīga iegāde nozīmē, ka klients iegādājas nodarbības iepriekš, bet sāk izmantot tās vēlāk, noteiktā laika posmā.
Klientam ir tiesības sākt izmantot iepriekš iegādātās nodarbības 6 (sešu) kalendāra mēnešu laikā no apmaksas dienas.
Ja klients nesāk apmeklēt nodarbības šajā 6 mēnešu termiņā, viņš zaudē tiesības uz šīm nodarbībām, ja vien iepriekš nav informējis pakalpojuma sniedzēju par objektīvām iemesliem (slimība, izbraukums utt.).
Klientam ir tiesības pārtraukt līgumu un atgūt 100% samaksātās summas, ja nodarbības vēl nav sāktas un:
  • Nav pagājuši vairāk kā 6 kalendārie mēneši kopš apmaksas;
  • Pirkums veikts ne-sezonas laikā (t.i., ne no 1. augusta līdz 31. decembrim).
Ja klients iegādājas nodarbības sezonas laikā (no 1. augusta līdz 31. decembrim) un nesāk tās izmantot, samaksātā summa netiek atmaksāta, bet var tikt pārcelta uz citu periodu vai nodota citai personai (ja to atļauj programmas noteikumi).
Nodarbību sākuma datums tiek uzskatīts par pirmās nodarbības datumu, par kuru bija rakstiska vienošanās, rezervācija sistēmā vai sniegta informācija epastā.